ТЕНДЕР на закупівлю товарів для проведення кава-пауз та реагування на надзвичайні ситуації.

Одеська обласна організація Товариства Червоного Хреста України оголошує тендер на закупівлю товарів для проведення кава-пауз та реагування на надзвичайні ситуації.

    КІНЦЕВИЙ ТЕРМІН ПРИЙМАННЯ ЦІНОВИХ ПРОПОЗИЦІЙ від учасників: «25» березня 2025 року до 18:00

    Цінові пропозиції приймаються на захищену електронну адресу: tender.od@redcross.org.ua

    Подання документів шляхом надання посилань на мережеві сховища (наприклад, Google Drive, Dropbox тощо) не допускається. Такі пропозиції будуть вважатися такими, що не відповідають вимогам тендеру, і не розглядатимуться

    Вимоги до оформлення теми Листа від учасника з ціновою пропозицією.

    У темі листа має бути обов’язково зазначено: «№35-25/OD-01. НАЗВА УЧАСНИКА. Товари для проведення кава-пауз та реагування на надзвичайні ситуації».

    У випадку, якщо розмір вкладень перевищує 25 Мб, пропозицію необхідно розділити на кілька електронних листів та вказати в темі листа «№ 35-25/OD-01. НАЗВА УЧАСНИКА. Товари для проведення кава-пауз та реагування на надзвичайні ситуації _ЧАСТИНА 1, ЧАСТИНА 2» і т.д

    Копії документів подаються Учасником окремими файлами у форматі .pdf. Назва кожного документу повинна відповідати його вмісту. Цінова пропозиція має бути надана відповідно до встановлених форм та складу документів. Всі копії будь-яких документів, що включаються в цінову пропозицію, мають бути обов’язково завірені підписом Учасника, а якщо Учасником є юридична особа, то печаткою (за наявності) та підписом уповноваженої особи.

    Запит цінової пропозиції за посиланням: https://redcrossukraine-my.sharepoint.com/:w:/g/personal/logistic-od_redcross_org_ua/EYiAtzq3Ew1LqHKrO0cyHKoBwh1R9qzPTKCa9O7-18nHvw?e=33m4PB

    Форма цінової пропозиції за посиланням: https://redcrossukraine-my.sharepoint.com/:x:/g/personal/logistic-od_redcross_org_ua/EQ4MXMqpES5EsQ00p8wMm5kBruul0bo2VqtLFO6Rw6pFSg?e=Sqy5Dy

    Питання щодо цінових пропозицій за телефоном (048) 724-34-28.